2006/08/18

Vytrhnuté listy 1

Občas sa stane, že niekto vytrhne listy z popísaného denníka. Potom niekto tie listy nájde a prečíta si ich obsah . Niekedy to za to stojí. Tu je jeden z nich...

Stratený deň

Niektoré dni sa stratia a nevedno kam. Dnešný som stratil v blogosfére. Blúdil som po okolitých stránkach plných slov a viac, či menej múdrych myšlienok, príbehov a vyznaní...

Musím zmeniť svoj prístup k čítaniu na nete, podobne, ako som to pred časom urobil s knihami. Je to ťažké, ale snažím sa čítať len knihy, u ktorých je predpoklad, že ma zaujmú svojou informačnou, kultúrnou, alebo hoci len zábavnou hodnotou, či vzrušujúcim príbehom. Skrátka, dobré knihy od dobrých autorov.

Myslím si, že nestačí sa riadiť tvrdením, že v každej knihe je čosi dobré, kúsok pravdy, akýsi príbeh a poznanie (niekedy len poznanie, že autor to spackal). Vo všeobecnosti je to pravda, ale už nie som ochotný prehádzať kopu slamy, aby som našiel zrnko pšenice, či hľadať ihlu v kope sena...

(20060313)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára