2010/11/06

Prehľad dňa

Mikuláš Dzurinda dnes, po tom ako ho znovu zvolili za predsedu, povedal:  
"Sme na jednej lodi..." (to ostatné nestojí za reč).
V tej súvislosti mi padlo oko na starú múdrosť:
"Len ten kto je s vami na jednej lodi, vás môže hodiť cez palubu".
_________

Kedysi sa stavali pomníky pre neznámeho vojaka. Takto vyzerá pomník neznámeho blogera:







Ak teda budete chcieť prejsť na blog niektorého diskutujúceho pod "historickým" článkom, alebo na "historický" odkaz, môžete skončiť pri takomto ozname.
_________

A na koniec soboty ešte malý dialóg:

- Mám nový notebook.
  - Gratulujem! Aký?
- No, je veľmi pekný, má matný povrch jemne rýhovaný, ako hadia koža...

Pekný sobotný večer...

4 komentáre:

  1. chacha.. :)))
    Ten notbúk istotne popisovala žena. Už chýba len farba... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svojho času som napísal a roku pána 2008 uverejnil epigram Otázka:

    Tak zo už vo svete chodí
    - všetci sme na jednej lodi.
    Neviem ale podstatnú vec - tú však nevie nik:
    je to archa Noemova - a či Titanic?!


    Je pre mňa šokujúce dozvedieť sa, že som stále s niekým na jednej lodi...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mia, nebudeš mi veriť, ale ten dialóg sa naozaj uskutočnil. Aj radosť z nového notebooku môže byť poetická. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maroško, tvoje verše sú nezabudnuteľné... len škoda, že tvoj blog už dosť dlho spí. S korábmi je to tak, nikdy nevieš na akú nastúpiš. Hádam až tak nezáleží na mene lode, ako na kapitánovi. Ak trafíš na Smitha, máš smolu, ale ani Noe to namal ľahké, našťastie vtedy ešte nepoznali "ponorkovú" chorobu :)

    OdpovedaťOdstrániť