2011/04/10

Rohatka a západka

Rohatka a západka, to je taký malý technický zázrak. Dvojica strojných súčiastok perfektne spolupracuje na tom, aby sa koliesko otáčalo len jedným smerom. Spätný chod nedovolí, jedine zásahom z vonku. Na rovnakom princípe fungujú ceny benzínu. Naspäť cesta nemožná, len vpred sa ísť musí... Práve mi to vyšlo tak, že som natankoval po zvýšení ceny. Je to však relatívne, lebo ak sa pozriem do blízkej budúcnosti, tak som vlastne natankoval pred zvýšením.

Sarkozy začal stavať kanál, ktorý spojí Seinu a Rýn. Hnacím motorom vraj bola finančná kríza a veľké ambície prezidenta (prezidentské voľby). Vodné dielo bude mať 106 km a malo by byť hotové do roku 2016. Z ciest na lode sa presunie pol milióna kamiónov. Investície sú odpoveďou Francúzska na krízu. Núka sa paralela s našim dávnym plánom na splavnenie Váhu a ďalších tokov, či výstavbu plavebných kanálov. Obávam sa, že túto krízu sme premeškali a ktovie, kedy budeme mať my ambiciózneho prezidenta, či predsedu vlády?

Bútľavá vŕba má nový dizajn a nový "favicon". Ak si trochu rozostrím zrak, "F" sa mi zdvojí a tak to čítam ako Filipov Fejsbúk. Celkom vážne však musím skonštatovať, že tá jeho nová stránka nadobudla po zmene dizajnu "look" profesionálneho publicistu (hádam nepreháňam :). Pozitívne pre mňa je aj to, že na pozadie si nezvolil čiernu, ktorá je vraj ekologická, ale zle sa na nej číta. Tak teda do nového štartu želám Filipovi kvalitu a výdrž. Lebo vzhľad je iba jedna stránka mince, ktorá sa emituje kvôli (myšlienkovému) obsahu. 

LN upozorňujú, že v priebehu nasledujúceho týždňa príde ku spoplatneniu aktuálneho vydania LN, ale aj archívu. Takže kto si nepriplatí, už si tento článok o zákaze vjazdu starých áut do niektorých českých miest neprečíta. Začína sa nová éra Piano. Všetko raz skončí, prečo nie lacný spravodajský internet? Všetko ide hore, nielen benzín. Tu je idea jasná, za kvalitu si vraj treba tiež priplatiť. Veď uvidíme, ako to dopadne. Dobrá správa je, že na wabovinách nemienim zvyšovať kvalitu. 

4 komentáre:

  1. no skvelý článok... :)
    ale ,,priklincoval" si ho tou poslednou vetou. Teda, aby som bola presná - počas čítania som sa len usmievala, na záver som sa nahlas rozosmiala... :)))
    Proste mi dnes tento článok sadol ako... no ako sa to najčastejšie vraví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia, dostala si teda dar, lebo vraj úsmev je ako dar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za recenziu a želanie :) Drobný facelifting na tvoj blogu tiež lahodí oku a zároveň zachováva stále tvoj rukopis, vďaka ktorému si pre mňa nezameniteľný :) Veľa zdaru! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Filip, vieš ako správne povzbudiť (aj to je umenie, ktoré hocikto neovláda :), vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť